Laatste dagen Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Abby Schellings - WaarBenJij.nu Laatste dagen Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Abby Schellings - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Bangkok

Door: Abby

Blijf op de hoogte en volg Abby

27 Juni 2018 | Thailand, Bangkok

Laatste dagen Bangkok
Na Lebua goed geslapen en rustig aangedaan. Lekker ontbeten en naar de weekendmarkt gegaan. Wat een drukte en wat was het warm..... op een gegeven moment hadden we toch wel trek en we hadden al eerder een kok gezien die een hele show stond te geven van het maken van paëlla in hele grote paëllapannen... maar dan ook echt een show, haha! met iedereen op de foto, zus een pose en zo een pose, echt lachen. Dus gingen we daar wat eten. De show ging maar door, ook knoflook naar de mensen gooien.... helemaal gestoord :) terwijl we zaten te kijken kwamen  we er achter dat hij uit Madrid kwam en dat het thaise mannetje dat om hem heen rende eigenlijk de paëlla maakte.. Hahahahaha! Het was zo vreselijk warm op de markt dat we naar khao San road zijn gegaan en verkoeling hebben gezocht.... met een drankje...savonds zijn we naar Asiatique gegaan een markt waar je met de boot naar toe gaat en het ziet er wat netter en sjieker uit met een groot reuzenrad als attractie . Daar weer heerlijk gegeten bij Mahi, een klein tentje midden op de markt met alleen thais eten en altijd super druk. Savonds nog lekker een afzakkertje in de tuin van het hotel genomen. De volgende dag stond een tattoo zetten voor Rod op het programma...maar als ik er dan bij zit ga ik toch weer zoeken naar iets leuks....Rod komt dan niet meer bij, was 1,5 jaar geleden precies hetzelfde......... nog gegeten bij Buddy Beer en weer richting hotel. Koffers ingepakt en klaar voor de reis naar huis.  Dus gewoon keertje lekker rustig aangedaan en op tijd naar bed. Wij moesten de volgende dag vroeg naar de airport. Het was weer een gezellige en leuke vakantie. Genoten van elkaar en de bestemmingen...... tot de volgende keer ;)