Hollywood en Santa Monica - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Abby Schellings - WaarBenJij.nu Hollywood en Santa Monica - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Abby Schellings - WaarBenJij.nu

Hollywood en Santa Monica

Door: Rod en Abs

Blijf op de hoogte en volg Abby

22 September 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dag3
YEAH! De zombie heeft het veld geruimd. Ik kijk naar Rod "wat!" Ok de zombie is bij hem aangekomen.
;-p eerst even ons blog online zetten en dan snel ontbijten. Zelfde tentje als gisteren, was prima. We hadden hop on hop off tickets gekocht en de bus vertrok precies voor ons ontbijt tentje. Beginnend met de rode bus deze reed door Hollywood waar nog steeds allemaal rare creaties op "the Walk of Fame" liepen, daarna de gele die via Beverly Hills naar de Santa Monica Pier reed. Wat een contrast het super rijke Beverly Hills tegenover de zwervers die overal op straat lopen in Hollywood. Wisten jullie dat in Beverly Hills de vuilnis aan de achterkant van de huizen wordt opgehaald en de brandweerpalen die overall in America geel zijn daar zilverkleurig zijn om het beeld niet te verstoren..... Mafkezen hahaha! In Santa Monica eerst sokken gescoord voor Rod ....... die lagen nog in Rijswijk.... vervolgens een lekkere Starbucks gehaald en opzoek naar een simkaartje. Na wat gewandel en gezoek gelukkig gevonden. Altijd handig zo'n simkaart van het land waar je bent. Met onze voeten in het water richting de pier gelopen. Het water was heerlijk en lekker rustgevend. Op de pier was het iets drukker, na een foute hotdog nog even de pier op en neer gewandeld en een mooie foto van bordje "end route 66" werd het weer tijd om de bus terug te nemen..... serieus ik zal nooit meer klagen over de files in Nederland.... echt alleen maar, de hele stad stond  gewoon steeds vast. Meteen maar door naar Hollywood waar we nu een diner namen bij Mel's. Zo leuk die kleine jukebox op tafel, je gooit er een muntje in kiest een nummer en je liedje klinkt door het hele restaurant. Nu gebruiken niet veel mensen de jukebox... Wij wel... dus de hele avond muziek die wij leuk vonden :-) onderweg naar het hotel nog een koffie genomen en lekker ons bedje in.
Dag 4
Rustig dagje:-) wat begon met regen, maar heel snel opklaarde. Camper bedrijf gebeld om een tijd voor de volgende dag af te spreken. En even eten. Ander ontbijt tentje, leuk, hip en dus rete duur Haha!
De one dollar shop geplunderd voor spullen die we in de camper nodig hebben daarna weer richting Santa Monica. Het strand was ons gisteren goed bevallen dus waarom niet. Even op het strand gelegen en nog lekker op een terras gezeten aan de G&T. Zoals ik al zei relaxed dagje. Gegrild kippetje gehaald om in het hotel te eten voordat we alle spullen gaan inpakken voor ons volgende avontuur. Heel veel zin in :-)
Morgen gaan we rijden en hopelijk zullen we veel mooie dingen zien. We zijn niet altijd online maar zodra het lukt zullen we jullie spammen met onze verhalen!
Dikke kus Abs en Rod

• 22 September 2017 - 16:49

Angèle:

Leuk om jullie verhalen steeds te lezen! Ook goed om tijdens saaie momenten tijdens de les een beetje weg te dromen. Lang geleden, in een andere tijd, was ik daar ook. Leuk om te zien! : ))
    Dikke kus
    Angèle

• 22 September 2017 - 18:16

Frank En Anja:

Heerlijk lezen zo'n reisverslag, je raakt er zelf van in vakantiestand en laten we nou zelf ook een week vrij zijn...

• 22 September 2017 - 23:00

Bijna 100%:

Veilig rij!! Lifeguard not on duty.. bijna 100%.. Geniet lieve buurtjes! XX

• 23 September 2017 - 10:14

Angélique:

Super om weer een verslag van jullie te lezen en blij dat jullie er weer zijn ;-) geen zombies meer!!
    Ben ook erg benieuwd hoe jullie trip gaat verlopen en hoop op heel veel spannende SPAM :p hihih
    Heel veel genieten en veilige reis Xxx