Dag 1 en 2 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Abby Schellings - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Abby Schellings - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2 Los Angeles

Door: Abby

Blijf op de hoogte en volg Abby

20 September 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dag 1
Heerlijk zo'n privétaxi. Helemaal naar Schiphol gebracht worden thanks Isa en Wim, was een heel gezellig begin van de vakantie. Inchecken en security ging heel soepel totdat ik bij de gate nog een extra controle kreeg, ze gaan dan met een speciaal klein papiertje over je kleding en daarna ook over je spullen, stoppen het dan in een apparaatje en kunnen dan zien of je rare stoffen op je of bij je hebt zoals explosieven.... mijn lijf piepte....andere collega erbij even fouilleren. Ok nu de rest controleren ging die f**king IPad ook nog eens piepen. Tja 2x piepen dan moet er een hogere pief bij komen. Rod was maar aan boord gegaan, want hij stond in de weg volgens een security mannetje. Duurde laaaanggg en dan denk je op een gegeven moment toch "Ojee straks mag ik niet mee".....Allemaal vragen, wat hoe waarom.. uiteindelijk zag die hoge pief mijn KLM en Schiphol pas en vond hij het wel goed, omdat er verder ook niets raars aan mij was;) maar moest een nog hogere pief het ook nog goed keuren. Ondertussen was iedereen al aan boord! pfffff! Niet fijn. Lekker begin van de vlucht... NOT!!! De reis duurde heel lang voor ons gevoel. Eenmaal in LA hebben we een Ubertaxi besteld, normaal gesproken ideaal. Je ziet welke chauffeur, welke auto en zelf het kenteken dat erbij hoort.... Wij wachten, geen witte Prius te zien tenminste niet de onze. Na wat over en weer gebeld en op en neer gelopen bleek het de zwarte Toyota Camri te zijn die al een kwartier voor onze neus stond hahahahahahaha! Snik!
De reis naar het hotel duurde ook nog eens heel lang....file..... Maar het hotel is prima, grote kamer en lekkere douche. Helemaal Top! En een hele leuke bar met live jazzbandje, waar we nog snel iets gegeten hebben. Nou ja snel haha! nu was Rod aan de beurt. Zijn steak kwam toen ik al bijna in bed lag. Terug naar de kamer en brak dat we waren. Het was inmiddels half 10 (half 7 s'ochtends in nederland)
We zagen ons bedje en waren meteen knock out.....
Dag 2
Goed geslapen wel vroeg wakker natuurlijk. Dus meteen maar een boottochtje geregeld voor 's-middags. Vroeg op pad om een ontbijtje te scoren en ik weet niet wat het is maar tijdsverschil deze kant op is een ramp bij mij. Dat constante zombie gevoel "ik ben er wel maar toch ook weer niet"  alsof er alleen maar watten in mijn hoofd zitten, grrrr! Rod al een paar keer vragen "gaat het?" "Ja hoor........" Na een stukje te hebben gelopen, kwamen we een leuk en lekker echt Amerikaans tentje tegen. Na een goed ontbijt hoopte ik op verbetering..... jammer joh... Na een flinke kop koffie bij.. Jawel... Starbucks, nop,  nog steeds niet.. kwam er wel achter dat mijn tel nog in het hotel lag. Geen probleem heb hem toch niet nodig..... weer een geval van jammer joh, maar dat is voor later. Verder gewandeld naar de Hollywood Boulevard om sterren te kijken...op de grond dan;) er nog even tussen gelegen :p ondertussen wordt je overal gestopt i.v.m. tourtjes want de Boulevard is volgens hun niet interessant. Nou wij hebben onze ogen uitgekeken Spiderman, Catwoman en Ninja turtles en nog heel veel wannabees haha! Op naar Mel's (drive- in) om te lunchen. 12 jaar geleden zijn we daar per toeval binnen gewandeld, maar het schijnt helemaal hot te zijn. Een echte oude dining ze vieren dit jaar hun 70 jarig bestaan. Rod herkende de serveerster meteen " hé dat is die van Nick en Simon in Amerika" Hahaha!(even voor de goede orde, dit programma hebben we alleen gekeken omgaat ze in LA en Las Vegas waren) :p wij vragen "Yep that's me!" Wij "you are famous in Holland now" Haha! Bij het afrekenen kwam ik erachter dat ik toch echt mijn tel nodig had want de reservering van de boottocht stond daarop. Bummer!!!! We waren al te laat en de trip daarnaartoe zou veel tijd in beslag nemen. Bellen dan maar krijg je zo'n k**te menu grrr met mijn watte hoofd kon ik ook echt niets verstaan of denken. Komt zegt Rod als we snel lopen zijn we binnen 15min bij het hotel....hahahahaha was zeker 3 kwartier..... Na 10 min ging ik nog eens bellen en nu verstond ik het wel. Oh no problem, your name is enough.... snel snel een uber regelen. Gelukt pfff! O jee dikke file. De boot ging om 3 uur moesten er om 2 uur zijn vanaf half 3 werden onze tickets doorgegeven aan mensen op de wachtlijst. Volgens de Google app zouden we veel te laat aankomen. Gelukkig had onze Uber meneer en kaartje waarmee hij op de fastlane kon, YEAH! Dat was onze redding maar we zouden nog steeds pas na half 3 aankomen.... nog maar eens bellen.... nee 10 voor tijd was prima. Al dat gestress voor niets dus..... Maar mijn tel Laat ik nooit meer in het hotel..... hoop ik hahaha. Het boottripje was heerlijk, ze konden niets beloven maar het tripje op zich was al perfect en relaxed. Al vrij snel zagen we een grote groep dolfijnen. Zo leuk! Ze komen ook echt de boot opzoeken en spelen met de golven van de boot (energie opdoen vertelden ze ons) en een beetje showen. Walvissen hebben we niet gezien, wel Zeeleeuwen. Was een lekker middagje op het water:) even een eettentje zoeken voor we terug de stad in gaan. Was nog niet zo makkelijk, 3 rondjes gelopen alleen maar burgers of taco's en dat wilde we niet. Uiteindelijk terug bij de boot een restaurantje gevonden..... de wijn was lekker laten we het daarop houden. Uber besteld en terug naar het hotel waar de luikjes weer heel snel dicht gingen. zzzzzz......

  • 20 September 2017 - 17:31

    Abby Schellings:

    Veel plezier met lezen en foto's kijken.
    groetjes Abs en Rod

  • 20 September 2017 - 18:07

    Petra:

    Zat jullie niet mee! Maar gelukkig zijn jullie er nu maar lekker gaan genieten

  • 20 September 2017 - 18:57

    Isa:

    Lekker chaotisch verhaal

  • 20 September 2017 - 18:57

    Isa:

    Lekker chaotisch verhaal

  • 20 September 2017 - 18:59

    Isa:

    De helft van mijn reactie is verdwenen

  • 20 September 2017 - 19:17

    Marion :


  • 20 September 2017 - 19:20

    Marion:

    Mijn hele reactie is weg.

  • 20 September 2017 - 19:26

    Marion Schellings:

    Nog eens proberen... Misschien dat het gebruik van ikoontjes niet kan:

    Hahaha, dat nu net jij moet ondervinden hoe goed de beveiliging is.
    Hectische eerste dagen hoor, de rest van de vakantie maar lekker relaxen!
    Mooie foto's
    Dikke poen vaan Paul en miech



  • 20 September 2017 - 19:56

    Ray:

    Klinkt als een drukke hectische start ;) eerst maar even wennen aan het tijd verschil! X

  • 20 September 2017 - 21:36

    Mam:

    Een mooi begin van jullie reis groetjes mam

  • 20 September 2017 - 22:36

    Ivilin:

    Hey Dushies leuke verslagjes. blijft genieten. I love youuu

  • 21 September 2017 - 08:07

    Angélique:

    Pfff heerlijke begin NOT hahah Het kan alleen maar beter worden en gelukkig weet ik dat jullie het echt super gaan krijgen!! Even het tijdverschil onder controle krijgen. Veel plezier liefjes Xxx

  • 22 September 2017 - 09:28

    Nely Verhulst-sinke:

    heb er weer van genoten ga door!!!!! en genieten hoor!!!fijne reis !

  • 22 September 2017 - 22:55

    Bestie:

    You guys are famous!! Gaaf die dolfijnen!! Bijna 100%

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Abby

Traveling around the world

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 36174

Voorgaande reizen:

16 Maart 2023 - 01 April 2023

Vietnam

30 September 2022 - 20 Oktober 2022

EAST USA 2022

02 Januari 2020 - 18 Januari 2020

Houston-Galveston-Honduras-Mexico-Texas

09 Juni 2018 - 26 Juni 2018

Hong Kong-Koh Samui-Bangkok

17 September 2017 - 20 Oktober 2017

West Coast USA

26 September 2016 - 15 Oktober 2016

Rondje Azië ......

03 Mei 2015 - 20 Mei 2015

Thailand here we come!!!!

17 September 2013 - 24 Oktober 2013

Down Under

Landen bezocht: