Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Abby Schellings - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Abby Schellings - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Abby

Blijf op de hoogte en volg Abby

01 Oktober 2016 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zo daar zijn we dan eindelijk.Al 5 dagen onderweg. De reis naar Kuala lumpur verliep prima. Daar aangekomen Uber genomen naar ons hotel, het zelfde als 3 jaar geleden..... wat een heerlijk hotel is dat toch. Overal dichtbij vanwege de Metro naast de deur, echt prima. Na een verkwikkende douche meteen naar China town......gelijk die jetlag weg proberen te werken......is trouwens niet gelukt ;) Heerlijk gegeten bij kafe old China en nog even over de markt geslenterd. Daarna terug en lekker slapen. Sochtends bij het ontbijt was het super druk en we kregen dan ook bezoek van 2 Pakistaníes...... mensen die mij heel goed kennen weten dat dat soort mensen mijn beste vrienden zijn hahahaha! De ene maakte meteen een selfie met mij (Rod was even weg) dus ik "so now I'm your girlfriend" pfff, ga weg, ben nog niet wakker! De andere kleefde aan Rod vast. What's your name, were you from, were you work, I know some one there with a restaurant, I don't know were, I don't know there name, what's your phone number, I call you, bye....... Alles binnen 5min, Rod zijn hoofd tolde, ook nog niet wakker. "Wat is er net gebeurd, heb ik echt mijn telnr gegeven......" Verder hebben we lekker relaxed gedaan die dag. Beetje door de stad geslenterd, lekker gegeten heerlijke massage gehad en savonds naar marini's on 57 rooftopbar. Helemaal top! Taxi naar het hotel. "Hello Taxi please." "Hahaha it's 1 past 12 hahaha so night rate hahaha"...... je moest gewoon al met hem mee lachen..... over en weer over de prijs gesteggeld. "Were to?" "Putrajaya hotel." ahhh ok far." "Nee joh Putra Hotel." "Hahahaha you sad wrong hotel hahaha." Prijs overeen gekomen. Rod grapt "I give you 35 cents" "hahaha you are funny hahaha I bring you to putrajaya hahaha" jaja, doe maar Putra hahaha you are to hahaha"..... dit dus.....Volgende dag gingen we naar onze 2de bestemming Langkawi. Greetzzzz Abby

• 01 Oktober 2016 - 19:47

Isa:

Wat een heerlijk chaotisch verhaal!!

• 01 Oktober 2016 - 20:20

Ivilin:

Super leuk en grappig die ervaringen. Geniet. Liefs. Lin

• 01 Oktober 2016 - 21:42

Ray:

Whahaha zeker lekker chaotisch verhaal ;)
    jullie zijn dus lekker aan het socialiseren en voegen er gelijk wat fb vrienden aan toe hihihi

• 01 Oktober 2016 - 23:23

Ali:

Heb je wel je hoofdknikje gedaan Abs? Bedoel je nou ja of nee?!

• 02 Oktober 2016 - 13:43

As:

Echt iets voor jou Abby, die chaos op de vroege ochtend...