Langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Abby Schellings - WaarBenJij.nu Langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Abby Schellings - WaarBenJij.nu

Langkawi

Door: Rod en Abs

Blijf op de hoogte en volg Abby

02 Oktober 2016 | Maleisië, Langkawi Islands

Langkawi was op vijf kwartier vliegen vanaf Kuala Lumpur. Onze vlucht ging voorspoedig met Malindo Air. We kregen zelfs een serviceronde (water)aan boord. En dat voor een ticket van €12,50 pp hahaha. Op Langkawi aangekomen de taxi genomen naar het hotel om ons seavieuw te bekijken. Maar geen seaview, alleen maar bomen en een bouwput hahaha. Een beetje jammer maar de kamer was verder top. Smiddags door het stadje gewandeld en viel een beetje tegen vooral omdat de straat opengebroken was. Na een heerlijke Arabische lunch zijn wij over het strand gewandeld. In de avond veranderde het tafereel in een heel gezellig stadje met veel winkeltjes en Food trucks. Diep in de avond goed in het glaasje gekeken in de bar van een Nederlander die al 16 jaar op het eiland woonde (ex KLM-er). Was erg gezellig! De volgende ochtend zijn we een scooter gaan huren om het eiland te verkennen. We zijn met de kabelbaan naar de skybridge gegaan (600 meter hoog). Daar hoorde ik in de verte iemand mijn naam schreeuwen. Hello mr Rodney.....shit dat was mijn Pakistaanse vriend van het hotel in Kuala Lumpur......Mohammed Khasif......hij vond het erg stoer om tegen zijn matties te zeggen dat Mr. Rodney from Holland zijn friend was......I have his phone number in Holland. Ik hielp hem een beetje tussen zijn vrienden door te zeggen.....you call me when you are in Holland......@ hij blij hahahaha. Daarna een duik genomen bij Skull beach. In de avond zijn we maar weer bij Taj Mahal gaan eten en wederom genoten van de Arabische keuken. Daarna rond 22 uur ons mandje in. De volgende dag zijn we de andere kant op gecrossed met de scooter om naar the wildlife park te gaan en de Durian Perangin Waterfall te zien. Daar hebben we heerlijk gezwommen. Nadat wij de scooter hebben ingeleverd zijn we maar weer een duikje gaan nemen in de zee.....waaaauw wat een golven. Abby moest een paar keer achter haar bikini aanzwemmen whahahaha. Oja snel nog even pinnen om een boottrip bij mijn vriend met nog maar 2 tanden te boeken......Abby had niet erg veel vertrouwen erin maar ik wel dus gingen we bij hem boeken. Vanavond stond lobster op mijn menu....Het was verrukkelijk. De avond werd afgesloten bij cocktailbar...Naam OMG! met een paar G&T's ### helemaal zen met mijn meisje. Greetzzzz Rod. Ok deze blog wordt iets langer dan de vorige... Vandaag een privé ;) tourtje met een boot, we hadden geen zin om met 25tig man op een bootje te zitten.... Zijn verder geen snobs ofzo hoor hahaha.... En eerlijk is eerlijk Rod zijn tandeloze vriend heeft een goeie kapitein voor ons geregeld. We zijn door de mangrove gevaren en hebben eagles gespot. Daarna kwamen we bij een stuk met allemaal apen terecht. We hadden brood meegenomen, dat hadden ze gezegd. Nu weet ik dat er mensen zijn die zeggen dat moet je niet doen, maar geloof me ze waren het zo gewend dat ze je boot kwamen checken of je iets had. Hahaha, Rod gooide het brood naar ze toe.... Die dacht alleen maar Ebola:)))) bij mij kwamen ze uit mijn hand eten..uhh nou ja meer pikken haha. Het waren net kleine Ludwigjes (voor de niet paardenmensen onder ons mijn paard Ludwig is een vreetmonster ;)) ze waren heel lief en net piraten. Met een hand propte ze het in hun mond en de andere hand ging ze op zoek naar nog meer eten. Na dit gezellige oponthoud gingen we naar de vleermuizen grot, waar er weer honderden hingen te chillen. Ook weer een hele mooie omgeving. Nog even met het bootje een grot ingevaren..... spannend het water stond best hoog. Maar we hadden een goeie kapitein zoals ik al zei. Lekker lunchen bij een fishfarm, lekker dobberend restaurantje geweldig! Rod mocht zijn eigen vis uitzoeken, dat werd een zeebaars van 700gr die mij bijna aanviel toen hij uit het water werd gehaald. Op het oog zei Rod dat de vis 700 gr woog en omdat hij het meteen goed had kon hij meteen in vaste dienst komen.... Morgen 10 uur beginnen hahaha! Totdat de vis helemaal kaal was gegeten was Rod niet aanspreekbaar hihi. Met volle buikjes terug naar het hotel, weer even golfje springen in de zee maar nu met de bikini steviger vast:-) Savonds weer heerlijk gegeten en ik nog een henna tatoo laten zetten :o morgen richting Bangkok onze volgende stop. Greetzzzz Abby

  • 02 Oktober 2016 - 19:27

    Ray:

    Onwijs leuk om jullie avonturen weer mee te lezen, hihihi van je paki-homie kom je nooit meer af!
    Ik zie het helemaal voor me van die bijna ebola besmetting, abby achter dr bikini aan en discussies over hoeveel tanden nodig zijn om een trip te organiseren; ) hihihi fijne doorreis morgen! X

  • 06 Oktober 2016 - 14:43

    Ali:

    Sawadeekaaaaa! Mr Rodneyyyyy ben je nog steeds bijna 100% perfect?! Die tattoo leek net echt op FB abby

  • 06 Oktober 2016 - 14:46

    Ali:

    huh mn bericht wordt gewoon afgebroken! nu de rest dan.. beetje jammer dat jullie er niet waren om jullie bijna perfecte buurmeisje te ontvangen

  • 06 Oktober 2016 - 14:47

    Ali:

    Enjoy!! wat een k@#tsite.. dan maar in 3x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Abby

Traveling around the world

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 36180

Voorgaande reizen:

16 Maart 2023 - 01 April 2023

Vietnam

30 September 2022 - 20 Oktober 2022

EAST USA 2022

02 Januari 2020 - 18 Januari 2020

Houston-Galveston-Honduras-Mexico-Texas

09 Juni 2018 - 26 Juni 2018

Hong Kong-Koh Samui-Bangkok

17 September 2017 - 20 Oktober 2017

West Coast USA

26 September 2016 - 15 Oktober 2016

Rondje Azië ......

03 Mei 2015 - 20 Mei 2015

Thailand here we come!!!!

17 September 2013 - 24 Oktober 2013

Down Under

Landen bezocht: