Laatste Camperdagen - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Abby Schellings - WaarBenJij.nu Laatste Camperdagen - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Abby Schellings - WaarBenJij.nu

Laatste Camperdagen

Door: Abby

Blijf op de hoogte en volg Abby

17 Oktober 2022 | Verenigde Staten, Mexico

Dag 15 en 16

De 2 laatste Campground waren als overbrugging maar heel mooi ook weer de eerste tussen de bomen en aan een leuk riviertje.... jammer genoeg niets aan gehad de hele dag en nacht heeft de hemel open gestaan!...wat een regen! We hebben het knus gemaakt in de camper, de eettafel en 2 bankjes om getoverd tot een loungebank... (je kon er een bed van maken) met wat dekens en kussens en wat fantasie hadden we een heerlijke grote loungebank. Jammer dat we dat niet 2 weken eerder hadden bedacht, hahaha! De volgende dag niets aan de hand een heerlijk zonnetje en zelfs vrij warm. We kwamen al vroeg aan bij Voorhees State Park. Zo'n park waar je niets hebt van elektriciteit en afvoer enzo. Op onze plek was al een briefje geklemd met Shellings. Lijkt erop dus is onze plek. Haha! Heel gaaf plekje ook weer :) Er was ook een informatie bord, dus maar even lezen. We zaten in Bear County! Of we al het eten goed wilden opbergen enz. Hahaha en we wilden toch echt wandelen vooral omdat we zo vroeg waren. Rod een dikke tak zoeken en mee op pad nemen, zo zijn we lekker gaan wandelen in het gebied achter de Campground. Stiekem toch hopen dat we er één zouden zien. Natuurlijk wel de paden gevolgd want er mocht ook gejaagd worden. Opeens hoorden we ook een schot redelijk uit de buurt gelukkig, maar niet veel later zag Rod 2 witstaart herten over het pad weg vluchten... . Ik zag niets ik lag weer op de grond te dweilen met mijn camera een meter verderop... was een tak tussen mijn enkels gesprongen OMG Whahahahaha! Nu had Rod wel tijd voor een foto..... De 2 hertjes waren gelukkig heel en ik ook. Verder wandelen opeens schrokken we ons rot omdat een vogel van ons schrok en de boom een vloog. Was een Havik en niet zo'n kleintje ook! Hij was nieuwsgierig dus bleef mooi zitten zodat we hem konden fotograferen. Op een gegeven moment zeg ik "ik wil hem eigenlijk vliegend proberen te fotograferen".... dus Rod "KSSS KSSS".... weg vogel... ik "als ik mijn camera in de goeie stand heb......"

Na de wandeling koken en eten en lekker wachten dat het donker wordt. We wilden de generator niet gebruiken, dat mocht sowieso na een bepaalde tijd niet. Ik zit een beetje te Netflixen en Rod naar buiten te koekeloeren. Was echt heel donker maar er kwamen nog steeds mensen aan. Op een gegeven moment zeg Rod we krijgen achterburen maar zonder Camper. Hij had zo'n grote pick-up. En zoals ik al zei het was heel donker. Rod nieuwsgierig als hij is was al buiten gaan staan om te kijken wat er ging gebeuren. Een keiharde klap en Rod moet lachen. "Hij rijdt gewoon keihard tegen een boom" later bleek dat een grote rots te zijn maar zijn wagen was nog OK. Heel avontuurlijk zo'n zwarte nacht. De volgende ochtend moest er opgeruimd worden, koffers pakken kastjes leegmaken. Wat we aan spullen over hadden hebben we aan onze achterburen gegeven, Hahaha!

Nog even vies water dumpen en richting New York om de Camper in te leveren. Perfect een shuttle helemaal tot het hotel gekregen. Top! Dit waren de avonturen met de Camper, we hebben het weer als heerlijk ervaren! Ons volgende blog zal vanuit the Big Apple komen! New York here we come:-)