Indian Summer - Reisverslag uit Finger Lake Estates, Verenigde Staten van Abby Schellings - WaarBenJij.nu Indian Summer - Reisverslag uit Finger Lake Estates, Verenigde Staten van Abby Schellings - WaarBenJij.nu

Indian Summer

Door: Abby

Blijf op de hoogte en volg Abby

10 Oktober 2022 | Verenigde Staten, Finger Lake Estates

Dag 9

Vandaag een lange rit voor de boeg.

Terwijl ik ging douchen bij het gebouw ging Rod alles klaarmaken en afkoppelen. Opeens zag hij water omhoog komen bij de douche. Hé, hoe kan dat nou??? Kwam hij erachter dat hij alles had aangekoppeld ook de riolering, maar de schuiven niet had open gezet! Oho! Gelukkig kwam hij er nu achter, anders was het een vieze boel geworden, gatsiedarie!!!

De rit was prachtig!!!!! Die kleuren fantastisch, zo mooi dat ik vergat foto's te maken!! Is best lastig want er is nergens plek of inham om de camper even te parkeren. In de plaatsjes langs de route wel regelmatig gestopt, maar dan heb je niet zo'n mooi zicht op de bomen. Het voordeel daarvan was dat we nu wel een paar flesjes heerlijk Malbec hebben gescoord. Hihi!

Wij hebben in ieder geval genoten van een mooie rit. De Campground is ook geweldig, een plekje aan een kabbelend beekje midden tussen de bomen. Heel rustig en sereen.

Dag 10

We wilden vroeg vertrekken maar dat lukte niet.... er werd ons verteld dat er een mooie dam niet ver weg was. Ok eerst even daar kijken. Google.." Sidney Lake please". Op een gegeven moment stopt Rod zodat ik foto's kon maken. Rod maakte foto's vanuit de camper en dacht leuk Abs is achter de camper maak ik zo een foto van haar door de buitenspiegel..... Ziet hij mij ineens op m'n rug liggen spartelen als een krab die onderste boven ligt..... En het zag er niet naar uit dat ik zo zou opstaan. Hij springt uit de camper en zegt wat doe jij nou? Tja, groot gat in de weg en ik had alleen maar oog voor de bergen. Klabammm?!!! op het asfalt met mijn knieën en 1 hand, probeerde met de andere hand mijn camera te beschermen. Die sloeg ook op de grond maar gelukkig beschermt door de zonnefilter. Normaal spring ik meteen op, niemand gezien toch?? Maar het gebeurde zo snel dat ik niet wist hoe ik op moest staan..... dus lag op mijn rug te spartelen, hahahaha! AUW!!!!

Mensen die mij goed kennen weten dat ik een brokkenpiloot ben. Overal tegenaan lopen(betonnen muur op stal), treden van een trap vergeten of het nou omhoog of omlaag is, op mijn plaat gaan noem maar op. Maar zelfs hier had Rod zoiets...WTF!!! Stel dat je bij een ravijn had gestaan!!!! ..... zullen we het daar niet over hebben???

Afijn wij verder rijden. Deze afslag is het. Na 5 min zei Rod uhhh, weet je het zeker? Volgens mij is dit niet de bedoeling met de camper. De weg werd steeds smaller en drassiger, zelfs een 4wheel drive zou er moeite mee hebben.

Uhhh, oeps Google heeft ons naar de verkeerde kant gebracht, we moeten bij het park zijn. Ok nog een poging. Komen we aan de andere kant is het park dicht..... Rod heel droog " Deze dag is niet zo goed begonnen". Dan maar door naar de volgende Campground. Was weer een prachtige route, onderweg kwamen we nog door Amsterdam. Zo grappig! Aangekomen bij de Campground weer prachtig verstopt tussen de bomen aan een meertje. We werden hier verwelkomt door harde muziek en gillende kinderen. OMG vanavond wordt hier Halloween gevierd. Dat is de komende weekenden op meerdere Campgrounds. Een rondje om het meer gewandeld, lekker rustig. Terug bij de Campground was het gedaan met de rust, pfffff! Hahahaha! Het enige voordeel is dat ze heerlijke rock muziek draaien! Dat werd minder fijn toen mensen door de microfoon gingen meezingen.... zeg maar schreeuwen... Op het moment dat we gingen slapen hield de muziek ook op, ik zei tegen Rod ze zijn gewoon net zolang doorgegaan tot wij onze lampjes uitdelen hahahaha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Finger Lake Estates

Abby

Traveling around the world

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 36012

Voorgaande reizen:

16 Maart 2023 - 01 April 2023

Vietnam

30 September 2022 - 20 Oktober 2022

EAST USA 2022

02 Januari 2020 - 18 Januari 2020

Houston-Galveston-Honduras-Mexico-Texas

09 Juni 2018 - 26 Juni 2018

Hong Kong-Koh Samui-Bangkok

17 September 2017 - 20 Oktober 2017

West Coast USA

26 September 2016 - 15 Oktober 2016

Rondje Azië ......

03 Mei 2015 - 20 Mei 2015

Thailand here we come!!!!

17 September 2013 - 24 Oktober 2013

Down Under

Landen bezocht: