Yeah! Vakantie! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Abby Schellings - WaarBenJij.nu Yeah! Vakantie! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Abby Schellings - WaarBenJij.nu

Yeah! Vakantie!

Door: Abs

Blijf op de hoogte en volg Abby

03 Januari 2020 | Verenigde Staten, Houston

Speciale reis want we zijn deze maand 12,5 jaar getrouwd..... jaja wie had dat gedacht hahaha!
De reis begon 1 januari. Onze vaste taxi(Wim en Isa) brachten ons naar Schiphol naar het hotel waar we 1 nachtje zouden overnachten voor we gingen vliegen(moesten al om 7uur s'ochtends op Schiphol zijn vandaar). Het hotel was geen aanrader pfff we gingen nog even naar de bar, je mocht blij zijn dat de kussens niet aan je billen bleef hangen, zo hard kwamen de veren er doorheen..... helemaal doorgezakt:/... het matras van het bed was niet anders...alleen maar van die harde veren, doorgezakt prikte de hele nacht in je rug, maar vanwege de zware nacht ervoor(oud en nieuw) lukte het toch om te slapen. Vroeg op de volgende dag en met de shuttle naar de airport. Het hotel had een draaideur en met al die koffers en tassen dacht ik slim te zijn. Rod was al buiten en ik geef mijn koffer een zwieper de draaideur in...... jullie snappen het al. Terwijl mijn koffer halverwege stond stopte de deur met draaien....Oeps! Ik zag Rod alleen maar vol ongeloof kijken en met zijn hand in zijn voorhoofd knijpen.....hahaha! Echt weer een Abby actie.... Gelukkig toen ik in de deur stapte ging hij een klein stukje draaien en kon Rod zich ertussen wringen om mijn koffer te pakken!
Op Schiphol liep alles soepel en de vlucht was heel lang.... Aangekomen om Houston een Uber gepakt naar het hotel. Prima hotel met een bed waar je tikkertje in kon spelen hihi! Door de regen gewandeld naar een mall in de buurt. En weet je waar zo achterlijk is in the USA ze hebben wel overal voetgangers stoplichten maar geen voetpaden dus als je oversteekt mag je lekker door het gras of de modder banjeren..... heel raar, maar het is gelukt en we hebben lekker bij "The Cheesecake Factory" gegeten. Heerlijk! En voor de mensen die denken dat je daar alleen maar Cheesecake krijgt, no way ze hebben echt alles. De tocht terug was er eentje op karakter, mijn god wat waren wij moe! Om 8 uur (Houston tijd) gingen onze luikjes dan ook dicht! Zzzz

• 03 Januari 2020 - 17:42

Anja Fluit :

Geweldig, heerlijk begin van jullie reis.
    Ik ben benieuwd naar jullie vervolgverhaal. Geniet ervan.

• 04 Januari 2020 - 10:15

Ray:

Jullie beginnen het nieuwe jaar overseas en at sea, en wij lezen jullie hele avontuur weer met plezier mee. Enjoy folks!