Sydney dag 3 en 4 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Abby Schellings - WaarBenJij.nu Sydney dag 3 en 4 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Abby Schellings - WaarBenJij.nu

Sydney dag 3 en 4

Door: Abby

Blijf op de hoogte en volg Abby

05 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Sydney dag 3
Vandaag stond een stranddag@ Manly gepland alleen werkte het weer niet echt mee.......regen :-( maar goed we zijn toen de dag maar begonnen met een stevig ontbijt:-) goed aangekleed(was ook een stuk kouder dan al die andere dagen)gingen we de stad in. De Skytower leek ons wel een goed plan. Daar aangekomen bleek het nog een hele klus om de ingang te vinden:-O hebben er een Mall omheen gebouwd en zoveel winkels dat het bijna niet te vinden was...... heel raar, maar uiteindelijk wel gelukt.
Het uitzicht was fantastisch, de toren zelf is 309 meter hoog en wij stonden op 250 meter. Toch aardig hoog...... hè schat:-) maar dat hebben jullie al kunnen zien op de foto's die Rod op facebook heeft gezet.
Het weer was ondertussen een stuk opgeknapt. Dus toch maar de ferry naar Manly, alleen maar even wandelen en de sfeer proeven. Daar aangekomen zag ik dat niets veranderd was, zelfs mijn favoriete winkeltje was er nog. Daar heb ik 15 jaar geleden mijn ametist gekocht:-P
Het was er gezellig maar jammer genoeg een beetje fris. The beach lag er mooi bij, de aussies zelf vinden Manly mooier dan Bondi.
Terug met de ferry werd duidelijk dat het behoorlijk druk begon te worden met boten. Komende week zou 'the international fleet review' zijn. Viering van het 100 jarig bestaan van de Australische vloot.
Mooie boten kwamen voorbij en lagen voor anker. Gaaf om te zien.
Terug richting hotel kwamen we weer langs 'the Sugarmill' aangezien we trek hadden gingen we maar weer voor een heerlijke steak. Hmmmm! Hè daar loopt een dragqueen en daar nog één en daar nog één...??? Zou er iets te doen zijn? JAAAAAA!!!! Bingo avond! Dus snel kaarten halen en mee doen:-) Gepresenteerd en daarbij nog een aantal playbackacts door hun. Was super gezellig!!! En de wijntjes en biertjes zakten erin pffff!
Sydney dag 4
Ik weet niet maar volgens mij heb ik een kater, voel me partij beroerd OMG! Verstand op nul gaan. Het weer was nu perfect en we gingen alsnog naar het strand van Manly....... kan ik tenminste verder slapen.... Rod was heel lief en hield me goed in de gaten(@Isa gelukkig hoefde ik niet te fietsen hahaha!)
Het was superdruk op de boot, Whaaaa,iedereen wilde de schepen zien. Ik even niet........
Op het strand lekker even geslapen en voelde me al snel weer ok, oftewel ik kreeg weer praatjes...
Terug met de boot heb ik wel goed om me heen gekeken, heel gaaf en wat zijn die dingen groot.
We zijn nog naar Darling Harbour gegaan om de schepen vanaf de kant te bekijken. Very impressive!!!
Niet te laat terug naar het hotel want morgen staat er een nieuw avontuur op ons te wachten en moeten we om half 5 ons bedje uit om de vlucht naar Alice Springs te halen.
Ayers Rock here we come!
Tot snel x

  • 05 Oktober 2013 - 15:55

    Angélique:

    Bingo met Dragqueens vraagt om gezelligheid Abby ;-) Fijn dat je de volgende dag even kon bijslapen op het strand :p hahaha Goede reis naar Alice Springs (wel een hele vroeg vlucht!) en ben heel benieuwd naar jullie avonturen daar! Dikke knuffel vanuit Rijswijk Xxx

  • 05 Oktober 2013 - 21:40

    Rodney:

    @ Angelique, het was ook erg gezellig met de Drag Queens ....hahaha. Zo leuk dat je ons volgt:-) Dikke kuss terug vanuit Alice Springs xxx

  • 06 Oktober 2013 - 01:05

    Marion:

    O, zijn jullie er al dan? Lekker warm??

  • 06 Oktober 2013 - 11:00

    Brigitte:

    En nog wat gewonnen met de bingo :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Abby

Traveling around the world

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 35886

Voorgaande reizen:

16 Maart 2023 - 01 April 2023

Vietnam

30 September 2022 - 20 Oktober 2022

EAST USA 2022

02 Januari 2020 - 18 Januari 2020

Houston-Galveston-Honduras-Mexico-Texas

09 Juni 2018 - 26 Juni 2018

Hong Kong-Koh Samui-Bangkok

17 September 2017 - 20 Oktober 2017

West Coast USA

26 September 2016 - 15 Oktober 2016

Rondje Azië ......

03 Mei 2015 - 20 Mei 2015

Thailand here we come!!!!

17 September 2013 - 24 Oktober 2013

Down Under

Landen bezocht: