Laatste dagen Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Abby Schellings - WaarBenJij.nu Laatste dagen Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Abby Schellings - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Koh Samui

Door: Abs

Blijf op de hoogte en volg Abby

22 Juni 2018 | Thailand, Ko Samui

Gisteren was idd een super leuke dag. Vandaag weer op het strand begonnen maar na een uurtje begon het weer te regenen. Laten we naar Chaweng gaan... het hoofdstadje en beach van het eiland. Wij lokale bus genomen en gaan, wij kwamen er al snel achter dat scooter rijden hier levensgevaarlijk is. Een vrouwtje die hier heeft gewoond vertelde ook dat ze 8 buitenlandse vrienden heeft verloren op het eiland die allemaal scooter of motor reden zonder helm.....:0 eenmaal aangekomen in Chaweng merkte we al snel dat we een goeie keuze hadden gemaakt met Lamai beach als verblijf. Wat een drukte en chaos en dan was het nog niet eens hoogseizoen, wel heel gezellig om doorheen te wandelen. Ze hadden zelfs een soort moderne mall met de enige Starbucks op het eiland... wil ik! wil ik! wil ik! Na mijn cafeïne shot was ik weer aanspreekbaar %) haha! Na nog wat geslenterd te hebben en een Häagen Dazs ijsje zijn we weer richting Lamai gegaan. Even relaxen op de kamer en weer heerlijk gegeten en geborreld. En zelfs nog genoten van de rode duivels :) volgende ochtend ik "hoe laat is het" Rod "half 8, ga slapen" ik " schijnt de zon" Rod "ja"...... Half uur later lagen we op het strand, hahaha! Na anderhalf uur gingen we lekker ontbijten en weer terug naar het strand. Een heerlijk stranddagje, Ali nog even op bezoek en weer lekker laten masseren.... we zijn heerlijk los als weer terug zijn in Nederlams :))) eten bij The Butcher waar de Franse kok heel hard "The winds of change" van de scorpions aan het fluiten was. Hij zag ons lachen en kwam zich bij ons aan tafel verontschuldigen maar sinds hij 7 jaar geleden hier was komen wonen floot hij alleen maar tijdens zijn werk hahaha! Natuurlijk weer een afzakkertje genomen. Volgende dag nog vroeger wakker en weer een zonnetje. We wandelden heel vroeg over het strand.....
romantisch<3... was ons laatste dagje op het eiland, morgen naar Bangkok. Dus nog even heerlijk genieten van het strand en 'savonds weer heerlijk gegeten. Als afsluiter een afzakkertje samen met Ali en Joe bij Cocktails by Pik..... die naam ook hahaha! Bye Bye Koh Samui we komen zeker terug! Ali en Joe succes xxx

• 24 Juni 2018 - 11:47

Natas:

Wat n heerlijke vakantie, geniet nog even

• 24 Juni 2018 - 17:42

Ray:

Volgens mij toch heerlijk weer gehad en die stranden zien er zeker niet verkeerd uit! Geniet van jullie laatste dagen, tot snel! X

• 25 Juni 2018 - 07:24

Angélique:

Heerlijk zo relaxt en gemasseerd te worden ;-) en lekker eten en drinken, wij houden ervan hiihi Snel door naar jullie volgende reisverslag, want ik loop achter :-( hihi Dikke knuffel Xxx